Svar till tanza !

Fråga ställd av tanza :
jag måste bara fråga detta..... är det bara du som håller den här frågestunden? alltså alla verkar ju bara skriva till dig och ofelia är typ borta hahah nej men det känns som det bara är din blogg.
ska hon sluta blogga?
och om hon ska göra det, kommer du då skaffa en egen eller kommer du ens fortsätta.
jag som läsare tycker mer om dina inlägg för ofelias är typ bara en mennning sen slänger hon in en bild, ta inte illa upp om du ser detta men tycker bara att du(ofelia) borde skriva lite mer. jag tycker du e jätte fin och jag vet att du kan mer, blir bara lite besviken eftersom bloggen var roligare att läsa när båda var jätte aktiva menmen.... förstår om du inte orkar men sluta då istället hehe shiiit skrev typ ett helt kapitel hahahhahah aja puss älskar fortfarande bloggen <3



Svar:
Till dig som sa att mina inlägg va tråkiga & blabla. Haha i know, för jag orkar ej satsa. Och ja jag har slutat blogga på denna blogg, kanske börjar blogga på någon annan nån gång i livet haha.  & aa frågestunden är bara emilias, de kanske du märkte på frågorna haha ? :) Aja ha så bra ! Pusspuss på dig ! <3 /Ofelia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0